Najpogostejše stranke Family Office oz. Družinske Pisarne so zagotovo povsod po svetu uspešni podjetniki, ki so razvili in morda že tudi prodali podjetje, ali kako drugače ustvarili opazno premoženje. V razvitih ekonomijah so stranke Family Office pogosto družine ali posamezniki, ki so premoženje podedovali. Redkeje so to tudi športniki in drugi »zvezdniki«, pa tudi loto-srečneži.
Ker se potrebe družine razvijajo in spreminjajo, se spreminjata tudi vloga in narava storitev, ki jih uporablja posameznik ali družina. Ena glavnih nalog Family Office je ohranjanje zelo osebnega odnosa z družino, saj lahko le tako prepozna življenjsko obdobje, v katerem se družina trenutno nahaja in temu primerno prilagodi naravo svojih storitev. Storitve, ki jih posameznik ali družina potrebujeta so namreč v obdobju ustvarjanja premoženja drugačne kot v obdobju ohranjanja le-tega ali pa v obdobju, ko je potrebno poskrbeti za prenos na naslednjo generacijo.
Pogosto rečem svojim klientom, da so bili uspešni v »get-rich« poslu, mi pa delamo za njih »stay – rich« posel.
Paul Tramontano, direktor ene največjih Multi Family Office